Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Це положення дійсне тільки для фізичних осіб.

Поверненя товару/грошей

  1. Повернення товару/грошей можливе протягом 14 днів з моменту його покупки (Закон «Про захист прав споживачів»). Це положення дійсне тільки для фізичних осіб. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. Для організацій повернення товару/грошей здійснюється тільки після попередньої згоди нашого менеджера, якщо інше не передбачено Договором (за умови укладення).
  2. Поверненню не підлягає:
    • Відрізна продукція
    • Продукція, виробництво і поставка якої здійснюється під індивідуальне замовлення. Така продукція має на сайті статус наявності «Під замовлення».
    • Продукція зі слідами монтажу/експлуатації
    • Продукція з видимими ушкодженнями
    • Продукція з неповною комплектацією
    • Продукція з пошкодженою заводською упаковкою/без заводської упаковки (якщо вона передбачена виробником)
    • Продукція без видаткової накладної/чеку, яка підтверджує факт покупки даної продукції у нас
    • Продукція, яку замовив клієнт помилково/невірно. В такому випадку за домовленістю сторін можливий обмін товару на потрібний товар, якщо він є, але продавець може відмовити в обміні/поверненні товару якщо покупець неналежним чином розмовляє з продавцем та якщо замовлена велика партія товару мінімум по одній з позицій в замовленні.
  3. Повернення товару через виявлення заводського браку можливе тільки після відповідного технічного висновку виробника або авторизованого сервісного центру.
  4. Повернення товару/грошей здійснюється тільки за попереднім погодженням з менеджером.
  5. Повернути товар Ви можете:
    • Через перевізника Нова Пошта. Дані про відділення, одержувача і спосіб оплати пересилки повідомить наш менеджер. Після відправки Ви повинні повідомити номер декларації закріпленому за Вами менеджеру.
    • Ми не отримуємо посилки оформленні невірно, або з накладеним платежем.
  6. Повернення оплат здійснюється після успішного завершення процедури прийому повернення товару. Процедура прийому повернення товару, переданого перевізником Нова Пошта, займає деякий час, тому що складається з наступних проміжних етапів: пересилання товару перевізником, отримання товару у відділенні перевізника, , розгляд товару в порядку черги всіх відправлень, отриманих у відділенні перевізника.
  7. Повернення оплат, що надійшли за безготівковим розрахунком (в т.ч. відправки післяплатою), здійснюється кожну робочу середу (в інші дні повернення грошей не здійснюється) за безготівковим розрахунком на узгоджений розрахунковий/картковий рахунок в банку. Оплати відправок післяплатою повертаються тільки після надходження грошей від перевізника на наш розрахунковий рахунок та тільки підяся попереднього узгодження з менеджером.
  8. Для здійснення повернення коштів Вам необхідно надати нам інформацію про їх одержувача у формі, яку надає наш менеджер.
  9. Гроші, сплачені Вами за належним чином надані Вам послуги (комісія за переказ грошей і т.д.), поверненню не підлягають.

 

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю, але якщо товар замовленний за помилкою покупця, то поверння товару проводится за рахунок покупця, але тільки після узгодження з нашим менеджером.

 

Для вирішення питань по гарантії на товар та питань про повернення товару просимо звертатись до чату служби підтримки "НІКА-ЕЛЕКТРО"

 

в Telegram - https://t.me/NIKAELECTROSupport_bot

в Viber - viber://pa?chatURI=nikaelectrosupport_bot