Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Це положення дійсне тільки для фізичних осіб.
Поверненя товару/грошей
-
Повернення товару/грошей можливе протягом 14 днів з моменту його покупки (Закон «Про захист прав споживачів»). Це положення дійсне тільки для фізичних осіб. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. Для організацій повернення товару/грошей здійснюється тільки після попередньої згоди нашого менеджера, якщо інше не передбачено Договором (за умови укладення).
-
Поверненню не підлягає:
-
Відрізна продукція
-
Продукція, виробництво і поставка якої здійснюється під індивідуальне замовлення. Така продукція має на сайті статус наявності «Під замовлення».
-
Продукція зі слідами монтажу/експлуатації
-
Продукція з видимими ушкодженнями
-
Продукція з неповною комплектацією
-
Продукція з пошкодженою заводською упаковкою/без заводської упаковки (якщо вона передбачена виробником)
-
Продукція без видаткової накладної/чеку, яка підтверджує факт покупки даної продукції у нас
-
Продукція, яку замовив клієнт помилково/невірно. В такому випадку за домовленістю сторін можливий обмін товару на потрібний товар, якщо він є, але продавець може відмовити в обміні/поверненні товару якщо покупець неналежним чином розмовляє з продавцем та якщо замовлена велика партія товару мінімум по одній з позицій в замовленні.
-
акційна продукція поверненню не підлягає
-
-
Повернення товару або його обмін через виявлення заводського браку можливе тільки після відповідного технічного висновку виробника або авторизованого сервісного центру.
-
Повернення товару/грошей здійснюється тільки за попереднім погодженням з менеджером. Оплата за товар, який підтверджено виробником/імпортером/авторизований сервісним центром як заводский брак, з вини виробника, повертається тільки після висновку виробника/імпортера або авторизованого сервісного центру.
-
Повернути товар Ви можете:
-
Через перевізника Нова Пошта. Дані про відділення, одержувача і спосіб оплати пересилки повідомить наш менеджер. Після відправки Ви повинні повідомити номер декларації закріпленому за Вами менеджеру.
-
Ми не отримуємо посилки оформленні невірно, або з накладеним платежем.
-
-
Повернення оплат здійснюється після успішного завершення процедури прийому повернення товару. Процедура прийому повернення товару, переданого перевізником Нова Пошта, займає деякий час, тому що складається з наступних проміжних етапів: пересилання товару перевізником, отримання товару у відділенні перевізника, , розгляд товару в порядку черги всіх відправлень, отриманих у відділенні перевізника.
-
Повернення оплат, що надійшли за безготівковим розрахунком (в т.ч. відправки післяплатою), здійснюється кожну робочу середу (в інші дні повернення грошей не здійснюється) за безготівковим розрахунком на узгоджений розрахунковий/картковий рахунок в банку. Оплати відправок післяплатою повертаються тільки після надходження грошей від перевізника на наш розрахунковий рахунок та тільки після попереднього узгодження з менеджером.
-
Для здійснення повернення коштів Вам необхідно надати нам інформацію про їх одержувача у формі, яку надає наш менеджер.
-
Гроші, сплачені Вами за належним чином надані Вам послуги (комісія за переказ грошей, доставка і т.д.), поверненню не підлягають.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю, але якщо товар замовленний за помилкою покупця, то поверння товару проводится за рахунок покупця, але тільки після узгодження з нашим менеджером.
Для вирішення питань по гарантії на товар та питань про повернення товару просимо звертатись до чату служби підтримки "НІКА-ЕЛЕКТРО"
в Telegram - https://t.me/NIKAELECTROSupport_bot