Гарантійне обслуговування/ремонт

  1. Зобов'язання по гарантійному обслуговуванню/ремонту продукції, що продається у нас (як і декларування/дотримання гарантійних термінів), несе виробник (або уповноважений представник)/сервісний центр.
  2. У разі необхідності виконання гарантійного обслуговування/ремонту придбаної у нас продукції, Ви можете:
    • Надіслати/передати цю продукцію нам перевізником Нова Пошта згідно інформації яку надасть наш менеджер, і ми самі передамо її виробнику/в сервісний центр. При цьому строки отримання товару з ремонту можуть зміщуватися на час прямого і зворотного пересилання/передачі продукції.
  3. При передачі на гарантійне обслуговування/ремонт разом з товаром Ви повинні надати в письмовому вигляді якомога більш докладний опис суті проблеми, яка виникла.
  4. Терміни гарантійного обслуговування/ремонту продукції становлять до 14 днів (Закон «Про захист прав споживачів») з моменту її приймання виробником/сервісним центром. У ці терміни не входять терміни пересилання/передачі товару від Вас на сервісний центр/виробнику і назад. Терміни розгляду гарантійного обслуговування можуть бути подовжено виробником.
  5. Відповідальність за якість роботи сервісного центру/виробника з гарантійного обслуговування/ремонту продукції несе сам сервісний центр/виробник.

 

Для вирішення питань по гарантії на товар просимо звертатись до чату служби підтримки "НІКА-ЕЛЕКТРО"

в Telegram - https://t.me/NIKAELECTROSupport_bot

в Viber - viber://pa?chatURI=nikaelectrosupport_bot